1.1. Beneficiarul – Clientul căruia îi sunt furnizate serviciile.
1.2. COMBRIDGE S.R.L. (în cele ce urmează COMBRIDGE/Furnizor)
2.1. În prezentul contract, termenii de mai jos vor fi folosiţi cu următoarele sensuri:
2.2. Contract – prezentul Contract dintre COMBRIDGE şi Beneficiar incluzând şi anexele acestuia;
2.3. Data de începere – înseamnă prima dată de furnizare a serviciilor de telecomunicaţii oferite de COMBRIDGE, prin reţeaua proprie sau a partenerilor, consemnată în Procesul verbal de punere în funcţiune a serviciului, dacă nu se convine altfel; de la această dată se începe facturarea serviciilor furnizate;
2.4. Echipament – reprezintă echipamentul prin intermediul căruia Beneficiarul utilizează Serviciul şi poate fi proprietatea COMBRIDGE (sau a partenerilor acesteia) şi comercializat sau predat în custodie Beneficiarului sau poate fi proprietatea Beneficiarului (în această situatie se poate utiliza doar cu acceptul COMBRIDGE);
2.5. Frauda Beneficiarului - orice acțiune sau inacțiune a Beneficiarului: (i) care constituie o încălcare sau o tentativă de încălcare a obligațiilor sale contractuale sau legale, cu intenția de a produce fie Furnizorului, fie unui terț a unui prejudiciu de orice natură sau de a obține un folos necuvenit pentru sine sau pentru altul sau(ii) care are drept consecință producerea unui asemenea prejudiciu sau obținerea unui asemenea avantaj;
2.6. Procesul verbal de punere în funcţiune a serviciului – documentul semnat de ambele părți prin care se confirmă punerea în functiune a Serviciului și prezintă detaliat parametrii tehnici de interconectare şi indică conformitatea cu serviciul contractat, conform modelului prevăzut în Anexa nr. 5;
2.7. Punct de conectare – înseamnă punctul de interconectare dintre COMBRIDGE sau partenerii acestuia şi Beneficiar;
2.8. Punctul terminal - înseamnă o locaţie definită în Anexa nr. 3, în care se instalează un echipamente de telecomunicaţie aparţinând oricăreia dintre parti și se pune în funcțiune serviciul. Este specificat prin adresă ( localitate, clădire, etaj, şi cameră);
2.9. Serviciu – serviciul care face obiectul prezentului Contract, prevăzut la articolul 3.1 din prezenta Anexă și în Anexele nr. 2 și 3;
2.10. Tarife de utilizare a serviciului – înseamnă taxele plătibile de către Beneficiar pentru utilizarea Serviciului, după cum sunt detaliate în Anexa nr. 3;
2.11. Termenul inițial al Contractului/Serviciului – durata inițială a Contractului/Serviciului, de la data intrării acestuia în vigoare/data de începere până la data prelungirii Serviciului/Contractului cu un alt termen;
2.12. Prelungirea tacită a Contractului/Serviciului - la expirarea termenului ințial, în cazul în care nici una dintre părți nu comunică celeilalte părți intenția sa de încetare a Contractului/Serviciului, cu cel puțin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea Termenului inițial, Contractul/Serviciul se prelungește tacit pentru perioade succesive egale cu Termenul inițial, nefiind necesară nici o altă formalitate;
2.13. SLA (Service Level Agreement) reprezintă nivelul serviciilor pe care Furnizorul îl oferă Beneficiarului, pe baza unor parametri măsurabili, conform Anexei nr. 4 la Contract.
3.1. Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea următoarelor servicii:
3.2. Prezentul contract nu include furnizarea de servicii de configurare şi/sau administrare a reţelei locale pentru Beneficiar.
9.1. Prezentul Contract sau fiecare Serviciu în parte poate înceta astfel :
Pentru COMBRIDGE
Nume _____________________
RO – 010073 Bucureşti
sector 1, Calea Victoriei
nr. 155, bl. D1, tr. 6, et. 1
Fax +40.310.800.201
Pentru Beneficiar
Nume _____________________
Adresa ________________________________
Fax ________________________